Zubní výplně a příslušenství, Strana 10

Nejprodávanější

 
od 169 Kč
 
530 Kč
RubyMark hladý
Kód: RD9600
 
249 Kč

Řazení produktů

285 položek celkem

Výpis produktů

G-aenial Universal Injectable Unitip
Akce
1 999 Kč –15 %
1 685 Kč

Výplňový kompozit s výjimečnou pevností a odolností proti opotřebení.

Kód: 10006910
G-CEM LinkForce
Akce
od 5 549 Kč–19 %
od 4 475 Kč

Duálně tuhnoucí samoadhezivní cement.

Kód: 009544
5211784SA2
Akce
od 2 214 Kč–21 %
od 1 775 Kč

Samoadhezivní pryskyřičný cement.

Kód: 013688
521175VA2
Akce
od 1 315 Kč–21 %
od 1 035 Kč

Světlem tuhnoucí pryskyřičný cement se snadnou aplikací a dokonalou zatékavostá pro náročné estetické práce.

Kód: 012389
G-COAT PLUS
2 973 Kč

Světlem tuhnoucí samoadhezivní ochranný lak s částicemi nanoplniva.

Kód: 003272
G2-Bond Universal
Akce
od 1 603 Kč–17 %
od 1 325 Kč

Všestranný 2 lahvičkový univerzální bond.

Kód: 10006824
GC CAVITY CONDITIONER
1 760 Kč

Prostředek na očištění kavity a povrchu zubu, s obsahem 20% polyakrylátové kyseliny.

Kód: 000110
pictureprovider
Akce
3 148 Kč –20 %
2 517 Kč

Adhezivum pro vytvoření silné vazby během fixace mezi všemi estetickými nepřímými náhradami a cementy na bázi pryskyřice, nebo při opravách přímých kompozitních náhrad.

Kód: 008552
forte coat flipcap
Akce
2 764 Kč –31 %
1 898 Kč

Bulkový sklohybridní výplňový materiál pro pacienty od 7 let a výše.

Kód: 901573
Image4870
Akce
od 3 178 Kč–28 %
od 2 276 Kč

Bulkový sklohybridní výplňový systém.

Kód: 901555
53029DD 1
Akce
od 1 899 Kč–39 %
od 1 158 Kč

Světlem tuhnoucí, radioopákní, univerzální výplňový kompozitní materiál.

Kód: 900972
press1 (1)
Akce
1 899 Kč –23 %
1 457 Kč

Světlem tuhnoucí, radioopákní, univerzální výplňový kompozitní materiál.

Kód: 900740

Ovládací prvky výpisu

285 položek celkem

Dovolujeme si Vás upozornit, že tyto stránky a na nich dále obsažené informace jsou určeny odborným pracovníkům ve zdravotnictví a nejsou určeny široké – laické - veřejnosti.

Pokračováním v používání těchto stránek potvrzujete, že jste odborníkem ve smyslu §2a zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, ve znění pozdějších předpisů, a že jste si vědom(a) rizik, která jsou spojena s tím, že se seznámíte s informacemi takto určenými pro případ, že odborníkem nejste.