Chemicky i světlem tuhnoucí upevňovací cementy, Strana 4

Nejprodávanější

Ceramir C&B QuikCap
Ceramir C&B QuikCap
Kód: 5800552
 
od 1 290 Kč
RIVA CEM AUTOMIX
3 434 Kč –33 %
RIVA CEM AUTOMIX
Kód: 8800703
Původně: 3 434 Kč  (–33 %)
2 290 Kč
Wave
od 644 Kč–30 %
Wave
Kód: SD7510102
Původně: 644 Kč  (–30 %)
od 449 Kč
530300T
od 966 Kč–20 %
RelyX Universal
Kód: 56976
 (–20 %)
od 966 Kč
521175VA2
od 1 315 Kč–21 %
G-Cem Veneer
Kód: 012389
Původně: 1 315 Kč  (–21 %)
od 1 035 Kč
G-CEM LinkForce
od 5 549 Kč–19 %
G-CEM LinkForce
Kód: 009544
Původně: 5 549 Kč  (–19 %)
od 4 475 Kč
12179 zipbond
od 2 555 Kč–41 %
ZIPBOND
Kód: 8100502
Původně: 2 555 Kč  (–41 %)
od 1 490 Kč
fuji 1.
od 1 594 Kč–37 %
GC Fuji I
Kód: 003205
 (–37 %)
od 1 594 Kč
RelyX U200 Clicker
 
5 436 Kč
RelyX U200 Automix
 
3 845 Kč
41 položek celkem
Riva Luting - prášek, tekutina (varianta Riva Luting: 35g prášek/24,3 ml tekutina)
Akce
od 1 893 Kč–20 %
od 1 893 Kč

Chemicky tuhnoucí fixační skloionomerní cement, uvolňující vysoké dávky fluoridu.

Kód: 8650509
Riva Luting Plus - kapsle (varianta Riva Luting Plus: 50 kapslí)
Akce
5 610 Kč –19 %
4 490 Kč

Chemicky tuhnoucí fixační skloionomerní cement uvolňující vysoké dávky fluoridu.

Kód: 8651008
Riva Luting Plus - prášek, tekutina (varianta Riva Luting Plus: 25g prášek/8,95ml tekutina)
Akce
3 176 Kč –21 %
2 490 Kč

Univerzálně použitelný, pryskyřicí modifikovaný chemicky tuhnoucí skloionomerní fixační cement.

Kód: 8651508
Wave
Akce
od 644 Kč–30 %
od 449 Kč

Fluorid uvolňující zatékavý kompozitní materiál ve 3 viskozitách.

Kód: SD7510102
12179 zipbond
Akce
od 2 555 Kč–41 %
od 1 490 Kč

Zipbond Universal je jednosložkové univerzální adhezivum uvolňující fluoridy, kompatibilní s technikami samoleptání, selektivního leptání a celkového leptání.

Kód: 8100502

Dovolujeme si Vás upozornit, že tyto stránky a na nich dále obsažené informace jsou určeny odborným pracovníkům ve zdravotnictví a nejsou určeny široké – laické - veřejnosti.

Pokračováním v používání těchto stránek potvrzujete, že jste odborníkem ve smyslu §2a zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, ve znění pozdějších předpisů, a že jste si vědom(a) rizik, která jsou spojena s tím, že se seznámíte s informacemi takto určenými pro případ, že odborníkem nejste.