GC G-aenial A’CHORD Unitip

Kód: 10006753
Akce
Neohodnoceno
od 2 123 Kč až –17 %
53761A2
od 2 123 Kč až –17 % od 1 750 Kč

Zvolte variantu

Světlem tuhnoucí univerzální výplňový kompozit.

Detailní informace

Akce
Unitip 15x0.16ml, A1
| 10006753
2 123 Kč
1 750 Kč
53761A2
Akce
Unitip 15x0.16ml, A2
| 10006754
2 123 Kč
1 750 Kč
Akce
Unitip 15x0.16ml, A3
| 10006755
2 123 Kč
1 750 Kč
Akce
Unitip 15x0.16ml, A3,5
| 10006756
2 123 Kč
1 750 Kč
Akce
Unitip 15x0.16ml, A4
| 10006757
2 123 Kč
1 750 Kč
Akce
Unitip 15x0.16ml, A5
| 10006758
2 123 Kč
1 750 Kč
Akce
Unitip 15x0.16ml, A6
| 10006759
2 123 Kč
1 750 Kč
Akce
Unitip 15x0.16ml, BW (Bleach)
| 10006760
2 123 Kč
1 750 Kč
Akce
Unitip 15x0.16ml, AO1
| 10006761
2 123 Kč
1 750 Kč
Akce
Unitip 15x0.16ml, AO2
| 10006762
2 123 Kč
1 750 Kč
Akce
Unitip 15x0.16ml, AO3
| 10006763
2 123 Kč
1 750 Kč
Akce
Unitip 15x0.16ml, BOW (Opaque Bleach)
| 10006764
2 123 Kč
1 750 Kč
Akce
Unitip 15x0.16ml, JE (Junior Enamel)
| 10006765
2 123 Kč
1 750 Kč
Akce
Unitip 15x0.16ml, AE (Adult Enamel)
| 10006766
2 123 Kč
1 750 Kč
Akce
Layering Kit 75 Unitps: 15x A2, A3, AO2, AE, JE of 0.16mL each
| 10006772
9 544 Kč
7 985 Kč
Akce
Core Kit 75 Unitps: 15x A1, A2, A3, A3.5, A4 of 0.16mL each
| 10006773
9 544 Kč
7 985 Kč

Detailní popis produktu

Světlem tuhnoucí univerzální výplňový kompozit.
Nový univerzální výplňový kompozit se zjednodušeným systémem odstínů.
Je určen zubním lékařům, kteří usilují o zjednodušení pracovního postupu, ale nechtějí dělat kompromisy v estetice a trvanlivosti svých prací.
Tento materiál byl navžen tak, aby pokryl 90% všech vašich přímých výplní s 5 CORE odstíny.
Díky jedinečné kombinaci technologií zůstanou výplně dlouhodobě krásné, lesklé a beze změny.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Dovolujeme si Vás upozornit, že tyto stránky a na nich dále obsažené informace jsou určeny odborným pracovníkům ve zdravotnictví a nejsou určeny široké – laické - veřejnosti.

Pokračováním v používání těchto stránek potvrzujete, že jste odborníkem ve smyslu §2a zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, ve znění pozdějších předpisů, a že jste si vědom(a) rizik, která jsou spojena s tím, že se seznámíte s informacemi takto určenými pro případ, že odborníkem nejste.