GC, Strana 2

68 položek celkem
plus
Akce
od 1 201 Kč–20 %
od 1 201 Kč

Zesílený fixační skloinomerní cement s mimořádně silnou vazbou ke všem materiálům.

Kód: 003232
GC G-aenial Posterior tuba
Akce
2 338 Kč –34 %
1 535 Kč

Kompozitní světlem tuhnoucí mikrohybridní materiál pro snadné a neviditelné výplně dosažené z 95% při použití pouze jediného odstínu.

Kód: 004704
GC Gradia Direct Flo
Akce
od 677 Kč–29 %
od 677 Kč

Světlem tuhnoucí, radioopákní, mikrohybridní flow kompozit.

Kód: 001927
GC Gradia Direct Posterior (varianta Gradia Direct Posterior: tuba 4,7g, P-NT)
Akce
1 987 Kč –42 %
1 135 Kč

Rtg kontrastní verze špičkového kompozita pro výplně v laterálním úseku.

Kód: 003422
GC G-aenial Flo X (varianta G-aenial Flo X: 4 + 1 ZDARMA + SLEVA, platí pro všechny odstíny stříkaček (barvy udávejte do  poznámek))
Akce
2 356 Kč –33 %
1 565 Kč

Vysoce radioopákní zatékavý kompozit.

Kód: 900724
G-Premio Bond
Akce
od 3 375 Kč–23 %
od 2 685 Kč

Jednosložkový univerzální bond, kompatibilní se všemi režimy leptání.

Kód: 012695
g aenial flo X
Akce
2 407 Kč –34 %
1 585 Kč

Vysoce viskózní zatékavý kompozitní materiál.

Kód: 004630
GC Gradia Core
Akce
od 2 310 Kč–37 %
od 2 310 Kč

Systém pro fixace kořenových čepů a zhotovení dostavby s jedním materiálem.

Kód: 900511
Composite Primer (varianta Composite Primer, 3ml) Kód: 004865
g cem
Akce
8 806 Kč –31 %
5 990 Kč

Samoadhezivní fixační cement v kapslích, duálně tuhnoucí,

Kód: 003221
gc caviton white
Akce
680 Kč –6 %
639 Kč

Dočasný výplňový materiál pro standardní kavity a po endodontickém ošetření.

Kód: 000286
thumb 900 900 gc coccoa butter
Akce
423 Kč –14 %
360 Kč

Separační médium k izolaci kovových nástrojů při zhotovování skloionomerních výplní.

Kód: 000387
Nahoru
Další produkty

Stránka 2 z 6 - 68 položek celkem

Dovolujeme si Vás upozornit, že tyto stránky a na nich dále obsažené informace jsou určeny odborným pracovníkům ve zdravotnictví a nejsou určeny široké – laické - veřejnosti.

Pokračováním v používání těchto stránek potvrzujete, že jste odborníkem ve smyslu §2a zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, ve znění pozdějších předpisů, a že jste si vědom(a) rizik, která jsou spojena s tím, že se seznámíte s informacemi takto určenými pro případ, že odborníkem nejste.